מעוניינים באחד מהמוצרים שלנו?

מלאו את הפרטים נחזור אליכם במהירות

    חלונות שחורים לרכב

    חלונות שחורים לרכב במחיר אטרקטיבי

    החברה הוותיקה והמובילה מג'יק פילם מתמחה בפתרונות הדבקה על גבי זכוכיות, ומספקת לקהל לקוחותיה חלונות שחורים לרכב באיכות הגבוהה ביותר עם אחריות של בין שבע לעשר שנים. מדבקות איכותיות אלו מעניקות פתרון הצללה יעיל ביותר בעל חזות מרשימה ואלגנטית, התורם לשיפור חוויית הנהיגה והנסיעה. ואם לא די בכך, אנו גובים עבור מדבקות של חלונות שחורים לרכב מחיר הוגן ומשתלם במיוחד.

    מדבקות שחורות איכותיות להצללת הרכב

    מדבקות שחורות לרכב שאנו מספקים הינן מדבקות איכותיות תוצרת כחול לבן (קיבוץ חניתה) מחומרים מיוחדים. מדבקות אלו תורמות להצללת הרכב והפחתת כמות האור, הקרינה והחום החודרת אליו. יתרה מכך, המדבקות שאנו מספקים חוסמות קרינת שמש מזיקה וכך מפחיתות את הסיכון לשיזוף חלקי העור החשופים לקרינה ולהגנה ממחלות עור הנובעות מחשיפה זו במיוחד לאנשים המרבים לנוסע ברכבם בשעות היום.

    הגדלת רמת בטיחות הנסיעה

    יתרון נוסף המתקבל על ידי שימוש במדבקות שחורות לרכב מקורו בשיפור בטיחות הנהיגה. זאת בגין הפחתת כמות האור המסנוור ברכב, המאמץ את העיניים ומוביל לתחושות של עייפות ועצבנות. מצבים אלו מסכנים את נהג הרכב, נוסעיו, רכבים אחרים בכביש והולכי רגל.

    חיסכון בשימוש במזגן 

    שימוש במדבקות שחורות לרכב המסופקות על ידינו מצל את פנים הרכב, ותורם גם להפחתת עומס וכמות השימוש במערכת מיזוג האוויר ומאריכה את חיי המזגן הפועל בצורה יותר מתונה המונעת את התבלותו.

    פרטיות לנוסעי הרכב

    מלבד היתרונות שכבר מנינו, יתרון נוסף שמדבקות אלו מעניקות הינו בספקן פרטיות לנוסעי הרכב. בנוסף, מניעת היכולת להבחין בפריטים ואבזרים בתוך הרכב מקטינה את המניעים לפריצתו.

    הזמנת מדבקות שחורות לרכב

    להזמנת מדבקות לחלונות שחורים לרכב באיכות הגבהה ביותר, ולקבלת עוד מידע אודותם, צרו קשר עם חברת מג'יק פילם בטלפון 08-8678008

    פתרונות לרכב נוספים

    חלונות לרכב נגד אבנים

    זריקת אבנים או בקבוקי תבערה לעבר רכבים בארץ אינה תופעה נדירה ובתקופות מסוימות בהן חלה התגברות האלימות/הטרור הופכת התופעה לשכיחה. היכולת למגן את רכבנו כדי להעניק בטחון לנוסעים זמינה...

    להמשך קריאה
    הצללת חלונות לרכב

    חשיבות הצללת חלונות הרכב (השחרה) בארץ חשובה ביותר. בהיבט המעשי, היכולת להוריד את הטמפרטורה בחלל הרכב במס' מעלות משפרת את ההרגשה של הנהג והנוסעים מספקת סביבת נסיעה נוחה יותר...

    להמשך קריאה

    הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


      מעוניינים בציפוי חלונות לבית שלכם או לעסק?

      מלאו את הפרטים הבאים

        קנייה בטוחה